Blog

Stand kartonowy z dużą kredką

Do realizacji w naszym dziale Triseco trafił właśnie kolejny stand kartonowy z hakami do ekspozycji towaru. Więcej ci...

Gigantyczny 10-metrowy balon pneumatyczny

Ile powierzchni zajmuje tona dwutlenku węgla? To jedna z naszych najnowszych realizacji - 10-metrowy balon pneumatyczny dla naszego klienta. Zapewniamy, że jego wielkość robi wrażenie! Wkrótce kolejne pneumatyczne realizacje na naszym blogu - zapraszamy do częstych odwiedzin.     czytaj więcej...

Nowość w ofercie Triseco: lodówki POS

Mamy przyjemność przedstawić nowość na rynku: Triseco jako jedna z pierwszych firm wprowadziła do oferty lodówki POS. Lodówka zawiera ...

Nowy cennik flag eventowych Luxpol Vento

Lipiec rozpoczynamy od nowego cennika flag eventowych Luxpol Vento. Prezentujemy w nim także naszą nowość - flagi dwustronne! Sprawdź naszą flagową OFERTĘ już teraz na stronie flagi-luxpol.pl

Namioty stelażowe i flagi typu winder

Właśnie zrealizowaliśmy dla naszego kluczowego klienta zlecenie na namioty stelażowe i flagi Vento. Namiot stelażowy 3x3m ze ściankami dwustronnymi. Stelaż wykonany z aluminium, który oferujemy wraz z pokrowcem na kółkach. Flagi typu winder z linii Vento. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu z naszym BOK pod adresem mailowym wyceny@grupaluxpol.pl &n...

Lady degustacyjne w ofercie Triseco

Kartonowe lady degustacyjne to najnowsze realizacje Triseco dla naszych klientów. Więcej kartonowych i tekturowych propozycji w naszym nowym katalogu dostępnym na triseco.com - zapraszamy do sprawdzenia już teraz.     &...

Katalog Triseco już dostępny!

Triseco to m.in. lodówki, elipsy, ścianki, displaye,...

Grupa Luxpol partnerem Sportlandii – Olimpiady Wielobojowej Przedszkolaków 2018

W piątek 8 czerwca w Tychach odbyła się Sportlandia - Olimpiada Wielobojowa Przedszkolaków 2018 z Województwa Śląskiego i Malopolskiego. Byliśmy partnerem tego wyjątkowego wydarzenia, którego głównym celem był oczywiście uśmiech dzieci i jak widać cel udało się zrealizować.   Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia, którą znaleźć można na facebookowej stron...

Hit cenowy na wakacje – druk na szkle za 99 zł oraz na płycie meblowej za 49 zł!

W naszej wakacyjnej ofercie specjalnej Luxpol Dekor, wydruki na szkle kosztują tylko 99 zł za metr kwadratowy netto (zadruk primer + cmyk + white + folia), a wydruki na płycie meblowej tylko 49 zł za metr kwadratowy netto (zadruk primer + cmyk). W cenie oferujemy również przygotowanie wizualizacji oraz jednej poprawki, a także grafikę z czytaj więcej...

Namioty stelażowe w ofercie Luxpol Aero

LUXPOL Aero to nie tylko reklama pneumatyczna (balony, bramy, słupy reklamowe…). Produkujemy też namioty na stelażu aluminiowym z pełnym nadrukiem na dachu i ściankach. Namioty dostępne są w rozmiarach: 2x2 m, 3x3 m , 3x4,5 m i 3x6 m. Każdy stelaż zapakowany jest w pokrowiec na kółkach umożliwiający ła...

Mistrzowskie ekspozytory

Za niespełna miesiąc rozpoczną się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, również w naszej firmie widać to na każdym kroku. Dla naszego klienta w dziale Triseco wykonaliśmy właśnie ekspozytory, w których będą umieszczone skrzynki z pewnym napojem wspomagającym kibicowanie ;)   czytaj więcej...

Dekoracje balonowe na otwarcie sklepu

Jedna z naszych usług to dekoracje balonowe. Tym razem stworzyliśmy balonową bramę na otwarcie sklepu. Więcej ciekawych realizacji do zobaczenia na naszym oficjalnym fanpage facebook.com/grupaluxpol - zapraszamy.

Nowe realizacje standów Triseco

Długi weekend za nami, czas na prezentację nowych standów, które właśnie zostały wyprodukowane w naszym dziale Triseco. Więcej realiza...

Elipsy z tektury w ofercie Triseco

W ofercie naszego działu Triseco znajdują się między innymi owijki na bramki, elipsy dwudzielne oraz trójdzielne z tektury litej. Więc...

czytaj więcej...

Stand kartonowy z hakami do ekspozycji towaru

Jedna z naszych najnowszych realizacji to stand kartonowy wolnostojący o wymiarach 180x100cm. Nadruk został wykonany na całej powierzchni, umieszczone zostały również haki do ekspozycji towaru. Więcej naszych realizacji na czytaj więcej...

Wiosenna promocja balonowa – rabat 10%

Nasza najnowsza promocja trwa aż do końca kwietnia i oferujemy w niej rabat 10% na zamówienia na wszystkie balony z działu Fiesta. Wystarczy polubić nasz fanpage i składając zamówienie poinformować o wzięciu udziału w promocji. Skorzystaj już dziś!   czytaj więcej...

Stół do tenisa stołowego jedną z kartonowych propozycji działu Triseco

Za oknami piękna wiosna, proponujemy mecz tenisa stołowego na świeżym powietrzu. W naszym dziale Triseco stworzymy dla Ciebie wszystko z kartonu i tektury. Więcej naszych nietuzinkowych realizacji na czytaj więcej...

Kartonowe ścianki Triseco w Polskim Komitecie Olimpijskim

W warszawskim Polskim Komitecie Olimpijskim w tym tygodniu można było obejrzeć ekspozycję z kartonowymi ściankami wyprodukowanymi przez nasz dział Triseco<...

Polub nasz fanpage i zamów dowolne namioty 10% taniej

W naszej najnowszej promocji oferujemy 10% rabatu na wszystkie zamówione namioty. Aby skorzystać z rabatu, należy polubić na facebooku fanpage Grupy Luxpol i poinformować o wzięciu udziału w promocji podczas składania zamówienia do 6 kwietnia włącznie. W naszej ofercie Aero mamy trzy...

Reklama pneumatyczna i usługa serwisowania

Nasz dział reklamy pneumatycznej AERO oprócz produkcji reklamy pneumatycznej, świadczy usługi serwisowania oraz wymiany grafiki w atrapach naszej produkcji.   Na załączonych zdjęciach widać odnowione balony dla naszego klienta Radio Express i Radio Bielsko.   czytaj więcej...

Standy i kosze na słodkości

W ostatnich dniach dla naszego klienta przygotowaliśmy standy oraz kosze na słodkie przysmaki. Więcej naszych realizacji znajdziecie na czytaj więcej...

Nowa promocja Grupy Luxpol – flagi typu winder tańsze o 10%

Flagi typu winder teraz w naszej specjalnej promocji 10% taniej! Do wyboru aż osiem długości flag. Wystarczy polubić nasz fanpage www.facebook.com/grupaluxpol i składając zamówienie do 23 marca poinformować o wzięciu udziału w naszej promocji. Zapraszamy do udziału w promocji!   czytaj więcej...

Kartonowa konstrukcja Triseco podczas święta e-sportu w Katowicach

Zarówno w ubiegłym jak i w tym tygodniu w Katowicach odbywało się podwójne święto e-sportów - ESL World Championship oraz turniej Intel Extreme Masters. W katowickim Spodku pojawili się miłośnicy gier komputerowych z całego świata. Również i my zaznaczyliśmy swoją obecność podczas tego wydarzenia - na stoisko Muzeum Historii...

Psi Patrol odwiedził siedzibę Grupy Luxpol

Ostatnio w firmie mieliśmy odwiedziny... Psiego Patrolu! To jedna z naszych najnowszych realizacji Triseco - stand postaci z wyciętymi otworami na twarze Waszych pociech. Wcześniej odwiedzali nas między innymi piłkarze, aktorki i święty Mikołaj. Kto będzie następny? Zapraszamy do częstego odwiedzania naszej strony  czytaj więcej...

Nowość w ofercie Luxpol Vento: ścianki reklamowe tekstylne

Ścianki reklamowe tekstylne to jedna z bardziej efektownych form reklamy. Dzięki składanej i lekkiej konstrukcji nośnej wykonanej z rur aluminiowych całość ścianki mieści się w poręcznej torbie transportowej.   Ścianki dostępne są w dwóch wariantach:

Konstrukcja Triseco na 4 Design Days w Katowicach

Na rozpoczynające się dzisiaj wielkie święto architektury i designu 4 Design Days w Katowicach przygotowaliśmy specjalną konstrukcję kartonową, którą znajdziecie w Miejskim Centrum Kongresowym. To aż 16 połączonych ze sobą miejsc do siedzenia, śmiało możecie na nich przysiąść i odpocząć w trakcie zwiedzania 4DD. Więcej typowych i nietypowych konstrukcji z karto...

Balonowe dekoracje podczas Balu Karnawałowego

Na początku lutego odbył się II Tyski Bal Świetlic Środowiskowych z honorowym patronatem wiceprezydenta Tychów. To wydarzenie wspieraliśmy i my - przyozdobiliśmy salę naszymi kolorowymi balonikami. Słyszeliśmy, że zabawa była przednia, a to najważniejsze czytaj więcej...

Druk wielkoformatowy teraz 10% taniej

Banery i siatki reklamowe, folie z nadrukiem, fototapety, druk UV na płytach, roll-upy - to wszystko 10% taniej już teraz! Wystarczy polubić nasz fanpage na facebooku i złożyć zamówienie na dowolny artykuł z oferty Grand do 2 marca włącznie.   czytaj więcej...

Elipsa reklamowa – najnowsza realizacja

Przedstawiamy jeden z naszych najnowszych projektów Triseco. Elipsy reklamowe czyli najtańsza forma reklamy w miejscach sprzedaży. Wykonanie z tektury litej z nadrukiem bezpośrednim. Możliwość laminowania. Wysokość aż do dwóch metrów! Od pomysłu przez projekt, konsultacje, wykonanie, zapakowanie, wysyłkę.  Triseco to marka Grupy Luxp...

W lutym 10 % rabatu na reklamę pneumatyczną

Balony stacjonarne, bramy startowe i reklamowe, namioty pneumatyczne i stałociśnieniowe, chwieje, airboardy, słupy i atrapy produktów, czyli wszystkie produkty z działu Aero tylko teraz 10% tańsze! Wystarczy polubić fanpage Grupy Luxpol i złożyć zamówienie do 23 lutego włącznie.   czytaj więcej...

Balonowa oferta na Walentynki

W nasze balony wkładamy całe serce! Już za moment Walentynki, a w naszej ofercie Luxpol Fiesta między innymi balony foliowe "love" (duże 7zł, małe 3zł) oraz balony w kształcie serca różnej wielkości i z różnymi napisami. Zapraszamy do zakupu.

Hokej z Gwiazdami i naszymi 60-metrowymi banerami

W miniony weekend w Tychach odbyła się kolejna edycja Hokeja z Gwiazdami. Hokejowa Reprezentacja Artystów Polskich zagrała przeciwko sportowcom występujących pod nazwą Rally Hockey Team. Połowa dochodu została przeznaczona na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, druga połowa na budowę Świetlikowa. My również wspieraliśmy to wydarzenie, a podczas imprezy dookoła tryb...

Zimowa promocja Triseco

Już teraz w naszej specjalnej promocji zachęcamy do polubienia naszej fanpage na facebooku. W zamian oferujemy 10 % rabatu na wszystkie zamówienia z oferty działu Triseco złożone do 9 lutego włącznie, po uprzednim poinformowaniu osoby przyjmującej zam...

Triseco na Politechnice Śląskiej

W tym tygodniu po raz kolejny jako przedstawiciele Triseco odwiedziliśmy Politechnikę Śląską. Nasz konstruktor wraz z kierownikiem produkcji sprawdzali, jak w projektowaniu mebli radzą sobie studentki drugiego i czwartego roku Wydziału Architektury w Gliwicach. Prześledziliśmy drogę od projektu do efektu i przekazaliśmy wskazówki, które pomogą w tworzeniu kolejnych ciekawych konstrukcji tekturo...

LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017

Pod względem sportowym rok 2017 upłynął nam pod znakiem dwóch wielkich imprez: The World Games Wrocław 2017 oraz LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017. 5 hal, kilkaset flag i inne materiały brandingowe - tak w skrócie wyglądał nasz udział w międzynarodowym siatkarskim święcie.

CEV Mistrzostwa Europy w piłce siatkowej mężczyzn LOTT...

The World Games Wrocław 2017

Światowe Igrzyska Sportowe - The World Games to międzynarodowe wydarzenie promujące dyscypliny nieolimpijskie. Tegorocznym gospodarzem 10. edycji był Wrocław. Przez 10 dni stolica Dolnego Śląska gościła 3500 zawodników ze 112 krajów świata rywalizujących w 31 dyscyplinach na lądzie, w wodzie i w powietrzu. Mieliśmy przyjemność zadbać o oprawę tego wydarzenia.

Wr...

Światowe Dni Młodzieży 2016

Światowe Dni Młodzieży 2016 w Krakowie to wydarzenie niezwykle ważne, nie tylko religijnie, ale także kulturowo. W jednym miejscu zebrały się ponad 2 mln młodych ludzi ze 187 krajów całego świata, by połączyć się wspólną modlitwą, nauką i zabawą. Obchody takiej okoliczności wymagają odpowiedniej oprawy, która podkreśli ich znaczenie i nada im właściweg...

Balony reklamowe – sposób na udany event

Balony reklamowe są jedną z najbardziej skutecznych metod promocji. Przy stosunkowo niewielkim nakładzie pieniężnym, można za ich pomocą dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. Jest to również metoda bardzo bezpośrednia, a jednocześnie  czytaj więcej...

Kuchenne inspiracje

Tradycyjne płytki w nowoczesnych kuchniach powoli acz skutecznie odchodzą do lamusa. Zastępują je szklane płyty chroniące nasze ściany przed zachlapaniem (z ang. splashbacks). W poradnikach dekoratorskich i sieci można znaleźć coraz więcej inspiracji na aranżację tej przestrzeni w kuchni. Szklana płyta jest niezwykle praktyczna. Odpowiednio dobrana i zamontowana nie tylko ochroni nasze ścian...

Outdoor – wyróżnij się!

Organizujesz event na świeżym powietrzu. Niezależnie od tego co to jest - piknik, koncert, targi - potrzebujesz czegoś co postawi "kropkę nad i". Dobry branding eventu to podstawa.

Z pomocą przychodzi stary dobry outdoor. Wbrew obiegowej opinii outdoor to nie tylko reklama billboardowa, którą widzimy w czasie spaceru po mieści...