Intel Extreme Masters Katowice 2016

Outdoor – wyróżnij się!

Organizujesz event na świeżym powietrzu. Niezależnie od tego co to jest – piknik, koncert, targi – potrzebujesz czegoś co postawi „kropkę nad i”. Dobry branding eventu to podstawa.

Z pomocą przychodzi stary dobry outdoor. Wbrew obiegowej opinii outdoor to nie tylko reklama billboardowa, którą widzimy w czasie spaceru po mieście. Outdoor to reklama OOH (ang. Out of Home) – czyli reklama zewnętrzna. Do grupy reklam OOH należą:  Billboard, Citylight (np. podświetlana reklama na przystankach autobusowych), Reklama pneumatyczna (popularne i dobrze znane „dmuchańce”), Reklama wielkoformatowa

Najlepszym sposobem na wizualne wykończenie eventu jest zastosowanie właśnie reklamy pneumatycznej. Może ona przybierać różne formy – flagi, plakaty, dmuchańce, balony, bramy etc. Takie działanie pozwala uczestnikom wydarzenia nie tylko poczuć, że są w tym konkretnym miejscu, ale zastosowanie niestandardowej reklamy pneumatycznej jest świetnym sposobem aby wyróżnić się na tle konkurencji.

 

Reklama pneumatyczna może przybierać różne formy, od dobrze znanych balonów stacjonarnych po bardziej innowacyjne formy jak skywizboard (bezzałogowy balon na ogrzane powietrze) czy windman (przyciągający wzrok tancerz poruszający się rytmicznie z porywami wiatru). Grupa Luxpol w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów z rodziny reklamy pneumatycznej, która na pewno świetnie sprawdzi się w każdych warunkach.

 

Dodatkowo reklama pneumatyczna to bardzo szybki montaż, łatwy transport, niewielkie gabaryty (po zapakowaniu), jest lekka i bardzo efektowna. Stosowana na wszelkich imprezach plenerowych stała się jej niezbędnym atrybutem.