24 maja, 2021

5 powodów, dla których balon pneumatyczny jest najlepszym narzędziem reklamy wielkoformatowej

Reklama wielkoformatowa jest najbardziej spektakularnym sposobem na promocję firmy. Co ważne, nie jest ona wcale zarezerwowana wyłącznie dla największych i najbogatszych przedsiębiorstw, w odróżnieniu od chociażby spotów telewizyjnych. Istnieje kilka popularnych narzędzi wielkoformatowej reklamy outdoorowej, przy czym najpopularniejsze są billboardy, bannery, ekrany LED oraz balony pneumatyczne. W tym poradniku dzielimy się z Tobą 5 mocnymi powodami, dla których warto zainwestować właśnie w balon pneumatyczny.

Skuteczna reklama, na którą Cię stać

Trudno jest sobie wyobrazić bardziej efektowny nośnik reklamy niż właśnie balon pneumatyczny. Istotne jest przy tym to, że balony jeszcze nam nie spowszedniały, ponieważ widuje się je znacznie rzadziej niż np. billboardy. Dzięki temu taka reklama jest lepiej widoczna i łatwiejsza do zapamiętania, co ma oczywiście bezpośrednie przełożenie na jej skuteczność.

Warto wiedzieć, że balony pneumatyczne oferowane przez Grupę Luxpol są dostępne w czterech ciekawych kształtach:

  1. Balon żarówka.
  2. Balon z talią.
  3. Balon bez talii.
  4. Balon kula.

Dzięki temu spokojnie możesz wybrać taki balon pneumatyczny, który wyróżni Twoją markę na tle konkurencji czy innych firm promujących się na tej samej imprezie. Istotne jest przy tym to, że reklama będzie widoczna niezależnie od warunków pogodowych, a nawet pory dnia – oświetlenie LED gwarantuje kontynuowanie promocji marki nawet w godzinach nocnych, nie narażając Cię przy tym na wysokie koszty.

Ważną zaletą balonów pneumatycznych jest to, że oferują one do 100% powierzchni zadruku. Pozwala to umieścić na balonie nawet bardzo rozbudowaną reklamę, bez obaw o to, że będzie ona słabo czytelna czy niezgodna z projektem graficznym. Zadruk wykonujemy w technologii solwent lub druku sublimacyjnego, korzystając z bardzo szerokiej palety kolorystycznej (full colour).

Uniwersalność zastosowania

Balony pneumatyczne wygrywają z każdym innym wielkoformatowym nośnikiem reklamy właśnie uniwersalnością. Standardowo wykorzystuje się je głównie podczas różnego rodzaju imprez, plenerowych i pod dachem, natomiast w niektórych sytuacjach można też ustawić taki balon np. przed siedzibą firmy i zyskać efektowną reklamę zewnętrzną, która jednocześnie będzie pełnić funkcję informacyjną. W odróżnieniu od np. banerów nie ma mowy o zasłanianiu okien czy konieczności wynajęcia podnośnika.

Mobilność balonu pneumatycznego daje nam szerokie pole do popisu w zakresie znalezienia idealnego miejsca. Nie ma o tym mowy w przypadku billboardu, który po posadowieniu go w danym punkcie nie może już zostać przeniesiony.

Jednorazowa inwestycja na lata

Balon pneumatyczny jest bardzo dobrym wyborem dla firm, które chcą zainwestować w nośnik reklamy raz, ale porządnie i móc wykorzystywać go przez bardzo długi czas. Nie dość, że wysoka jakość wykonania i nadruku gwarantuje pełną odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne, to jeszcze łatwy montaż i demontaż pozwalają używać tego samego nośnika wielokrotnie podczas różnych imprez.

Reklama na balonie pneumatycznym jest doskonale widoczna

Balon prezentuje elementy identyfikacji wizualnej marki z każdej strony. Oznacza to, że niezależnie od tego, w którym miejscu staniemy, reklama zawsze będzie widoczna i czytelna dla jej odbiorców. Ma to duże znaczenie w przypadku promowania marki na imprezach plenerowych z udziałem ogromnej liczby osób. Taka reklama będzie przyciągać wzrok, dzięki czemu dotrze do szerokiej grupy odbiorców, wśród których mogą się znaleźć przyszli klienci firmy.

Możesz samodzielnie ustawić balon w wybranym miejscu

To ważna zaleta z punktu widzenia firm, które nie chcą za każdym razem wynajmować fachowców do umieszczenia reklamy wielkoformatowej w nowym miejscu. Balon pneumatyczny jest rozwiązaniem nie tylko bardzo efektownym, ale też ekonomicznym i funkcjonalnym. Ustawienie nośnika w dowolnym miejscu zajmuje dosłownie kilka chwil, nie są do tego też potrzebne żadne specjalistyczne narzędzia.

Zamawiając balon pneumatyczny w Grupie Luxpol otrzymasz gotowy do montażu produkt, wyposażony w kompresor, oświetlenie LED oraz wygodną torbę transportową. Opcjonalnie dostępna jest drewniana podstawa, aparat zmierzchowy oraz obszycie pasa reklamowego rzepami.

Wystarczy więc tylko przetransportować balon pod wskazany adres (po złożeniu nie zajmuje dużo miejsca, więc spokojnie sprawdzi się tutaj samochód osobowy), następnie ustawić go w, przymocować do podłoża i podłączyć kompresor do prądu (wymaga 230V – standardowe gniazdko elektryczne). To wszystko – balon zostanie napompowany automatycznie.

Balon pneumatyczny dla Twojej firmy zamówisz w Grupie Luxpol. Gwarantujemy bardzo wysoką jakość wykonania i kompleksową realizację bez względu na stopień skomplikowania projektu. Już teraz skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną, najkorzystniejszą na rynku ofertę.