Flagi reklamowe są coraz częściej wykorzystywanym narzędziem marketingowym, mającym spory potencjał. Wykorzystuje się na przykład jako dodatek promocyjny podczas eventów firmowych. Mogą być też stosowane w ramach reklamy indoorowej, przykuwając uwagę bardziej niż plakaty, bannery, czy billboardy.
Flagi reklamowe – czym są?
Flagi reklamowe, nazywane również winderami, to płachty zadrukowanego materiału, rozpięte na specjalnych masztach. Cechują się lekką konstrukcją, mają prostą budowę, a poza tym zalicza się je do uniwersalnych pod kątem wykorzystania. Można je bowiem zastosować zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków. Windery zazwyczaj zaprojektowane są w taki sposób, że gdy są reklamą zewnętrzną to wiatr sprawia, że trzepoczą na wietrze, co świetnie wygląda. Taki właśnie element ruchowy powoduje, że są to wyroby uważane za warte wykorzystania.
Każda z flag reklamowych składa się z masztu, jaki zamieszczony jest na specjalnej podstawie. Jaka to będzie podstawa, zależy od miejsca, gdzie flaga będzie umieszczona: czy będzie to podłoże twarde, czy miękkie. Montaż takich flag nie jest skomplikowany, jeśli ich wykonanie zleca się profesjonalnej firmie. Materiał zakłada się łatwo i samodzielnie zdejmuje. Jest to równocześnie bardzo użyteczne, ponieważ jeden maszt można wykorzystać do kilku zastosowań, podczas wielu kampanii reklamowych. Wystarczy zamówić tkaniny z różnymi nadrukami.
Kupujący, dobierając flagi reklamowe, powinni szczególną uwagę zwracać na konkretny materiał wykonania. Jako że zwykle wybierane są do kampanii outdoorowych, tkanina musi wykazywać odporność na wpływ warunków atmosferycznych, takich jak: opady deszczu, opady śniegu, czy porywisty wiatr. Nie bez znaczenia jest technologia wydruku, ponieważ grafiki nie powinny się rozmywać lub wypłowieć na słońcu.
Typy flag reklamowych
Flagi reklamowe dzieli się na kilka typów. Wyróżnia się je na podstawie formy, ponieważ kształt masztu i flagi wpływają na to, jak windery będą wyglądały na wietrze. Flagi w wersji standardowej nazywa się skrzydłami lub żaglami. Ich cechą rozpoznawczą jest zaokrąglony w ćwierćokrąg szczyt i prosty dół. Podobna budowa masztu obowiązuje przy flagach typu husaria i piórko. Flagi typu husaria przypominają husarskie skrzydła. Z kolei piórko to flagi wycięte w ćwierćokrąg u dołu. Dzięki temu uzyskuje się symetryczną formę ptasiego pióra. Inny typ to prostokątne flagi reklamowe. Takie elementy montuje się na maszcie wygiętym u góry pod kątem prostym w odwróconą literę L. Można też na rynku znaleźć flagi reklamowe typu łezka, w jakich szczyt masztu ma kształt półokręgu, a materiał pozostaje równo ścięty od końca masztu do jego boku, przyjmując formę kropli lub łezki. Winder wtedy aż tak nie trzepocze, ponieważ tkanina jest sztywna. To też przyczynia się do tego, że przekazy reklamowe są zawsze wyraźne i to, jakie panują warunki pogodowe nie ma na nie wpływu.
Jeśli chcesz wybrać doskonale prezentujący się, solidny i mający dowolny rozmiar winder, zapoznaj się z naszą ofertą na stronie https://grupaluxpol.pl/flagi-reklamowe. Oferujemy flagi reklamowe, ale też: eventowe, miejskie, narodowe lub klubowe.