22 lipca, 2021

Balony reklamowe z nadrukiem okolicznościowym – kiedy mogą się przydać?

Firmę można promować na dziesiątki sposobów. Dziś wielu przedsiębiorców stawia na narzędzia online, wykorzystując potęgę Internetu oraz fakt, że większość konsumentów szuka różnego rodzaju produktów i usług właśnie w sieci. Nadal jednak dobrym pomysłem jest marketing bezpośredni, czyli podejmowanie działań reklamowych offline, w tym rozdawanie gadżetów pełniących funkcję drobnego, niezobowiązującego upominku. Ciekawym przykładem będą tutaj balony reklamowe z nadrukiem okolicznościowym, które stanowią jeden z najpopularniejszych produktów w ofercie Grupy Luxpol. Jak i kiedy można je wykorzystać w działaniach promocyjnych? Kilka inspiracji znajdziesz w naszym poradniku.

Otwarcie siedziby lub nowego punktu

To zawsze duże wydarzenie, na które zaprasza się nie tylko notabli, kontrahentów i pracowników, ale też klientów i osoby zupełnie postronne (zwłaszcza, jeśli otwarcie następuje w uczęszczanym miejscu, np. w galerii handlowej).

Balony reklamowe z nadrukiem okolicznościowym mogą zdobić wejście do nowej siedziby firmy lub jej przedstawicielstwa, pełniąc tutaj funkcję informacyjną, ale też wizerunkową. Widząc baloniki podświadomie wiemy, że w danym miejscu dzieje się coś ważnego, zwracamy na nie uwagę, co w naturalny sposób może zwiększyć zainteresowanie marką przedsiębiorstwa i ułatwić jej zapamiętanie.

Rada

Wykorzystaj baloniki również w formie upominków dla osób odwiedzających siedzibę firmy w dniu otwarcia – warto je rozdawać przede wszystkim dzieciom, które uwielbiają takie prezenty.

Gala okolicznościowa

Dawniej tego typu gale organizowały wyłącznie korporacje, spółki skarbu państwa oraz wielkie przedsiębiorstwa. Dziś sytuacja się zmieniła i eleganckie imprezy stały się ważnym elementem kreowania atrakcyjnego, profesjonalnego wizerunku także mniejszych firm.

Gala okolicznościowa, na przykład związana z jubileuszem założenia firmy, podpisaniem umowy z dużym klientem, otwarciem nowej linii produkcyjnej czy zakończeniem realizacji ważnego kontraktu, pozwala zacieśnić relacje z obecnymi klientami i kontrahentami, a także tworzy przestrzeń do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych.

I choć może się wydawać, że balony reklamowe z nadrukiem nie pasują do gali okolicznościowej, to nie zapominajmy, że można je dopasować do rangi wydarzenia pod względem stylistycznym. Bardzo dobrym wyborem będą chociażby balony foliowe, które prezentują się elegancko i znakomicie korespondują z wieczorowym charakterem imprezy.

Akcja specjalna

Balony reklamowe z nadrukiem są bardzo chętnie wykorzystywane przez firmy organizujące różnego rodzaju akcje specjalne, na przykład promocję bezpośrednią w galerii handlowej, na ulicach miasta czy podczas imprez masowych. Takie baloniki od razu zwracają uwagę na markę przedsiębiorstwa, są chętnie przyjmowane przez przechodniów i zabierane przez nich do domu. Dzięki balonikom marka może się wyróżnić i dać zapamiętać. To prosta, niedroga i łatwa do zorganizowania forma marketingu bezpośredniego.

Rada

Balony reklamowe śmiało mogą być traktowane, jako alternatywa dla klasycznych ulotek. O tym, w czym balony są lepsze niż ulotki pisaliśmy w jednym z ostatnich poradników na naszym blogu.

Festyn rodzinny

Coraz więcej firm organizuje tego typu eventy z myślą o swoich pracownikach, ale też klientach. Biznes jest ważny, natomiast od czasu do czasu warto się spotkać w mniej zobowiązujących okolicznościach, niekoniecznie pod krawatem. Festyn rodzinny jest rewelacyjnym elementem strategii employer branding, czyli budowania atrakcyjnej marki pracodawcy.

Zapraszając pracowników z rodzinami na taki festyn nie możemy oczywiście zapomnieć o drobnych upominkach dla ich dzieci. Tutaj doskonale sprawdzą się właśnie balony reklamowe z nadrukiem okolicznościowym, np. z brand hero marki, jakimś zabawnym hasłem i koniecznie o ciekawych kształtach.

W tym kontekście baloniki stanowią element wzmacniania relacji między firmą a pracownikami. Jest to szalenie ważne w dzisiejszych czasach, kiedy coraz trudniej jest pozyskać wartościowych pracowników z rynku, jak również utrzymać obecny zespół non-stop kuszony przez konkurencję.

Gratis do zakupu

To chyba najłatwiejszy sposób, w jaki można wykorzystać balony reklamowe z nadrukiem okolicznościowym. Prowadząc sprzedaż bezpośrednią i przyjmując klientów w siedzibie firmy (np. salonie, sklepie, centrum serwisowym etc.) warto wręczać im i ich dzieciom baloniki, które zawsze stanowią sympatyczny gest oraz pozwalają ciepło myśleć o marce przedsiębiorstwa.

Jak widzisz zakres wykorzystania balonów reklamowych z nadrukiem okolicznościowym jest całkiem szeroki. Jeśli więc w najbliższym czasie planujesz zorganizowanie jakiejś akcji marketingu bezpośredniego promującej Twój biznes, to poważnie rozważ zamówienie partii balonów w Grupie Luxpol. Przygotujemy dla Ciebie balony lateksowe lub foliowe z dowolnym nadrukiem, w wielu wariantach kształtów i rozmiarów. Sprawdź naszą jakość!