Bramy pneumatyczne: alternatywa dla klasycznych nośników reklamowych

Specyfika branży reklamowej opiera się na jej dynamicznym rozwoju. Klienci korzystający z usług firm oferujących różnego rodzaju nośniki reklamy mają w związku z tym coraz więcej oczekiwań odnośnie tego, co wybierają w celach promocyjnych. Bez wątpienia, alternatywą dla klasycznych pomysłów są bramy pneumatyczne. Wykorzystywane są na wydarzeniach sportowych, aczkolwiek z powodzeniem mogą być też użyte…

Przeczytaj więcej

Bramy pneumatyczne – poznaj ich najważniejsze zalety

Bramy pneumatyczne są zaliczane do kategorii wielkoformatowych nośników reklamy. Doskonale znamy je z różnego rodzaju wydarzeń sportowych czy okazjonalnych, jak targi, festyny, koncerty, imprezy branżowe etc. Coraz więcej firm inwestuje w te nośniki doceniając fakt, iż stanowią one efektowny i doskonale widoczny element promocyjny. Jeśli więc szukasz atrakcyjnej formy reklamy zewnętrznej, to koniecznie weź pod…

Przeczytaj więcej

Praktyczne zastosowanie druku UV, czyli kiedy warto postawić na tę technologię?

Nie będzie wielką przesadą, gdy napiszemy, że druk UV zrewolucjonizował branżę producentów ogólnie pojętych materiałów marketingowych. Dzięki tej technologii mamy znacznie większe możliwości w zakresie tworzenia nośników reklamy, które z jednej strony są bardzo atrakcyjne dla odbiorców, a z drugiej mogą „pracować” na rzecz promowanej marki latami. Zastosowanie druku UV jest bardzo szerokie i dziś…

Przeczytaj więcej

Druk UV – kiedy warto postawić na tę technologię nadruku?

Na naszym blogu pojawił się już obszerny artykuł, w który wyjaśniliśmy, czym właściwie jest druk UV i jakie są jego najważniejsze zalety. Czas przyjrzeć się tej technologii nieco bliżej, tym razem od strony praktycznej. W kolejnym poradniku Grupy Luxpol opisujemy typowe sytuacje, w których planując zamówienie materiałów reklamowych warto zdecydować się właśnie na druk UV.…

Przeczytaj więcej

Balony lateksowe – dlaczego wciąż są tak popularne?

W branży gadżetów i nośników reklamowych co i rusz pojawiają się nowe, jeszcze ciekawsze i bardziej kreatywne rozwiązania. Niektóre z nich dość szybko przemijają, ponieważ nie cieszą się dużą popularnością zarówno wśród przedsiębiorców, jak i ich klientów. Bez trudu można natomiast wskazać tzw. evergreeny, czyli gadżety wykorzystywane do promocji marek od wielu lat i wciąż…

Przeczytaj więcej

Duże balony reklamowe, czyli promocja marki w skali maksi

Istnieje mnóstwo narzędzi reklamy, z których chętnie korzystają polskie przedsiębiorstwa. Wciąż stosunkowo małą popularnością cieszą się natomiast nośniki wielkoformatowe, do których zaliczymy także balony reklamowe. Tymczasem jest to doskonały sposób na promocję marki firmy. Dowiedz się, dlaczego warto zacząć wykorzystywać balony reklamowe w działaniach marketingowych. Co hamuje przedsiębiorców przed zainwestowaniem w duże balony reklamowe? Zdecydowanie…

Przeczytaj więcej

Druk UV – poznaj najważniejsze zalety tej metody zadrukowywania

Każdy nośnik reklamy powinien się charakteryzować z jednej strony wysoką estetyką, a z drugiej trwałością. Dzięki połączeniu tych cech możemy sobie zagwarantować, że kampania promocyjna z wykorzystaniem na przykład bannerów, balonów pneumatycznych czy nawet samochodów firmowych będzie skuteczna w długim okresie. Podstawą jest tutaj wybranie odpowiedniej metody zadrukowywania materiałów, na których planujemy umieścić reklamę. Spośród…

Przeczytaj więcej

Balony lateksowe – w czym są lepsze niż ulotki reklamowe?

Pomimo łatwego dostępu do narzędzi marketingu online wciąż nie brakuje firm, które decydują się zainwestować w reklamę bezpośrednią. Do najpopularniejszych nośników zaliczymy plakaty, bannery, szyldy, billboardy oraz oczywiście ulotki. Szczególnie te ostatnie uchodzą za dość skuteczne narzędzie reklamy, zwłaszcza w relacji do ich niskiej ceny. Warto natomiast wiedzieć, że istnieje świetna alternatywa dla ulotek. Są…

Przeczytaj więcej

5 powodów, dla których balon pneumatyczny jest najlepszym narzędziem reklamy wielkoformatowej

Reklama wielkoformatowa jest najbardziej spektakularnym sposobem na promocję firmy. Co ważne, nie jest ona wcale zarezerwowana wyłącznie dla największych i najbogatszych przedsiębiorstw, w odróżnieniu od chociażby spotów telewizyjnych. Istnieje kilka popularnych narzędzi wielkoformatowej reklamy outdoorowej, przy czym najpopularniejsze są billboardy, bannery, ekrany LED oraz balony pneumatyczne. W tym poradniku dzielimy się z Tobą 5 mocnymi…

Przeczytaj więcej

Balony pneumatyczne – Skuteczna promocja podczas eventów

Choć obecne czasy przyzwyczaiły nas do braku dużych imprez plenerowych, wierzymy, że etap upragnionej normalności wkrótce nadejdzie. Eventy i wszelkiego rodzaju wydarzenia zewnętrzne stanowią bowiem nie tylko źródło doskonałej rozrywki, ale także dają możliwość kreatywnej promocji poszczególnych przedsiębiorstw. W tym artykule przedstawimy Ci balony pneumatyczne, które doskonale sprawdzają się jako elementy kampanii wizerunkowych firm. Jeśli…

Przeczytaj więcej