Jesteś tutaj:

Blog

Balony reklamowe – idealny gadżet na Twój event otwarcia

Event otwarcia to impreza, która – jak sama nazwa wskazuje – jest organizowana w związku z otwarciem jakiegoś miejsca. Najczęściej jest to nowa siedziba firmy, sklep, punkt handlowy czy partnerski, ewentualnie nowa linia technologiczna, zakład produkcyjny, magazyn etc. Organizując takie wydarzenie warto zadbać o to, aby zaproszone osoby wróciły z niego z jakimiś gadżetami, najlepiej…

Balony lateksowe na imprezę firmową – o czym nie można zapomnieć?

Wszyscy choć raz mieliśmy kontakt z balonami lateksowymi – czy to jako dzieci, czy już osoby dorosłe. Od dawna wykorzystuje się je w celach marketingowych i dziś zaliczamy je do kategorii najskuteczniejszych nośników reklamy. Wszechstronność baloników pozwala stosować je do promocji praktycznie każdego brandu, niezależnie od tego, do jakiej grupy docelowej adresuje swoją ofertę, jaki…

Drukarnia wielkoformatowa, czyli partner nie tylko dla dużych firm

Już samo określenie „drukarnia wielkoformatowa” może sugerować, że realizujemy projekty wyłącznie dla największych klientów i nie przyjmujemy drobniejszych zleceń. Często właściciele małych, rodzinnych firm z góry zakładają, że usługi takich drukarni, jak Grupa Luxpol, nie są dla nich i szukają mniejszych, lokalnych wykonawców nośników reklamy. Zupełnie niesłusznie. W rzeczywistości z usług drukarni wielkoformatowej może skorzystać…

Druk UV – kiedy warto postawić na tę technologię nadruku?

Na naszym blogu pojawił się już obszerny artykuł, w który wyjaśniliśmy, czym właściwie jest druk UV i jakie są jego najważniejsze zalety. Czas przyjrzeć się tej technologii nieco bliżej, tym razem od strony praktycznej. W kolejnym poradniku Grupy Luxpol opisujemy typowe sytuacje, w których planując zamówienie materiałów reklamowych warto zdecydować się właśnie na druk UV.…

Balony reklamowe z nadrukiem okolicznościowym – kiedy mogą się przydać?

Firmę można promować na dziesiątki sposobów. Dziś wielu przedsiębiorców stawia na narzędzia online, wykorzystując potęgę Internetu oraz fakt, że większość konsumentów szuka różnego rodzaju produktów i usług właśnie w sieci. Nadal jednak dobrym pomysłem jest marketing bezpośredni, czyli podejmowanie działań reklamowych offline, w tym rozdawanie gadżetów pełniących funkcję drobnego, niezobowiązującego upominku. Ciekawym przykładem będą tutaj…

Balony lateksowe – dlaczego wciąż są tak popularne?

W branży gadżetów i nośników reklamowych co i rusz pojawiają się nowe, jeszcze ciekawsze i bardziej kreatywne rozwiązania. Niektóre z nich dość szybko przemijają, ponieważ nie cieszą się dużą popularnością zarówno wśród przedsiębiorców, jak i ich klientów. Bez trudu można natomiast wskazać tzw. evergreeny, czyli gadżety wykorzystywane do promocji marek od wielu lat i wciąż…