Jesteś tutaj:

Blog

Duże balony reklamowe, czyli promocja marki w skali maksi

Istnieje mnóstwo narzędzi reklamy, z których chętnie korzystają polskie przedsiębiorstwa. Wciąż stosunkowo małą popularnością cieszą się natomiast nośniki wielkoformatowe, do których zaliczymy także balony reklamowe. Tymczasem jest to doskonały sposób na promocję marki firmy. Dowiedz się, dlaczego warto zacząć wykorzystywać balony reklamowe w działaniach marketingowych. Co hamuje przedsiębiorców przed zainwestowaniem w duże balony reklamowe? Zdecydowanie…

Drukarnia wielkoformatowa – czego powinieneś od niej oczekiwać?

Trudno byłoby sobie wyobrazić kompleksową strategię marketingową bez zewnętrznych nośników reklamy – takich jak ulotki, balony, bannery, plakaty, chwieje, roll-upy czy standy POS. Choć wiele firm skupia się dziś na promocji online, to jednak chcąc pozyskać klienta na lokalnym rynku zawsze warto zainwestować także w narzędzia outdoorowe. Ich skuteczność jest ściśle uzależniona od kreatywności projektu…

Druk UV – poznaj najważniejsze zalety tej metody zadrukowywania

Każdy nośnik reklamy powinien się charakteryzować z jednej strony wysoką estetyką, a z drugiej trwałością. Dzięki połączeniu tych cech możemy sobie zagwarantować, że kampania promocyjna z wykorzystaniem na przykład bannerów, balonów pneumatycznych czy nawet samochodów firmowych będzie skuteczna w długim okresie. Podstawą jest tutaj wybranie odpowiedniej metody zadrukowywania materiałów, na których planujemy umieścić reklamę. Spośród…

Balony lateksowe – w czym są lepsze niż ulotki reklamowe?

Pomimo łatwego dostępu do narzędzi marketingu online wciąż nie brakuje firm, które decydują się zainwestować w reklamę bezpośrednią. Do najpopularniejszych nośników zaliczymy plakaty, bannery, szyldy, billboardy oraz oczywiście ulotki. Szczególnie te ostatnie uchodzą za dość skuteczne narzędzie reklamy, zwłaszcza w relacji do ich niskiej ceny. Warto natomiast wiedzieć, że istnieje świetna alternatywa dla ulotek. Są…

Druk na balonach lateksowych – wszystko, co musisz wiedzieć

Balon lateksowy bez nadruku jest zwykłą zabawką, ale w momencie, gdy umieścimy na nim elementy identyfikacji wizualnej marki, stanie się skutecznym nośnikiem reklamy. Ta mała zmiana decyduje o walorach marketingowych balonu, dlatego zamawiając gadżety z myślą o np. akcji promocyjnej podczas jakiegoś wydarzenia warto szczególną uwagę zwrócić właśnie na kwestię znakowania. Co trzeba wiedzieć o…

Balony reklamowe – poznaj ich rodzaje i przeznaczenie

W branży marketingowej regularnie zmieniają się trendy, dochodzą zupełnie nowe narzędzia i nośniki reklamy, ale pewne rzeczy okazują się być nadzwyczaj trwałe. Przykładem mogą być balony reklamowe, które od lat cieszą się niesłabnącą popularnością zarówno wśród przedsiębiorców, jak i ich klientów. Zalety balonów są trudne do przeceniania – to m.in. doskonały stosunek ceny do skuteczności,…