8 lutego, 2021

Druk wielkoformatowy – Alternatywna reklama Twojej firmy

Posiadasz własną firmę? Zastanawiasz się w jaki sposób przeprowadzić jej kampanię wizerunkową? Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji? Jeśli odpowiedziałeś „tak” przynajmniej raz, to znaczy, że trafiłeś w odpowiednie miejsce! W tym artykule przedstawimy Ci szeroko rozumiane możliwości reklamy zewnętrznej, która na przełomie ostatnich lat została wyparta przez przekaz digitalowy. Wszak warto zaznaczyć, że kampania nie musi oznaczać reklamy sponsorowanej w wyszukiwarce! Jeśli zatem jesteś zainteresowany naszymi propozycjami i chcesz zaczerpnąć inspiracji, serdecznie zapraszamy Cię do lektury poniższego tekstu.

Jak nie Internet, to co?

Jak zostało wyżej wspomniane, reklama wcale nie musi wiązać się z działaniami online. Narzędziami efektywnej promocji może być także druk wielkoformatowy, a także ulotki, standy POS oraz… balony! Bo choć reklama internetowa jest dziś najbardziej popularną formą marketingu, należy pamiętać, że nie w każdym przypadku jest ona skuteczna. Załóżmy, że jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, które posiada w swojej ofercie suplementy dla starszych osób. Pomyśl – jaka jest szansa, że mężczyzna w wieku 70 lat trafi na Twoją reklamę… W Internecie? Raczej dość niewielka. Możemy zatem założyć, że w wielu przypadkach reklama digitalowa mija się z celem – wszystko jest zależne od grupy docelowej, do której chcesz trafić.

Hybrydowy model reklamy

Warto jednak pamiętać, że marketing internetowy nie zawsze jest złym rozwiązaniem! Jeśli Twoja firma posiada w ofercie produkty przeznaczone dla nastolatków i młodych dorosłych, reklama digitalowa z całą pewnością będzie rozsądnym rozwiązaniem. Ale… Dlaczego miałbyś decydować się wyłącznie na jedną formę promocji? Okazuje się, że reklama hybrydowa (połączenie przekazu internetowego z namacalnymi nośnikami informacji) może przynieść niespodziewanie dobre efekty! Dobrze stargetowana kampania prowadzona w wyszukiwarce połączona z drukiem wielkoformatowym z całą pewnością dotrze do szerszej grupy docelowej, aniżeli same działania w Internecie.

Czym jest druk wielkoformatowy?

No dobrze, ale czym właściwie jest wspomniany powyżej druk wielkoformatowy? Jak sama nazwa wskazuje – jest to wydruk charakteryzujący się wyjątkowo dużym rozmiarem. I choć wydawać by się mogło, że takowa forma reklamy nie jest już zbyt popularna, prawda wygląda zupełnie inaczej. Wszak z drukiem wielkoformatowym mamy do czynienia na co dzień! Poniżej znajdziesz przykłady wskazanego przez nas zagadnienia, które uzmysłowią Ci, że druk wielkoformatowy otacza Cię dosłownie z każdej strony.

  • Billboard – Tablica, plakat lub ekran reklamowy cechujący się wyjątkowo dużym formatem, powszechnie stosowany na elewacjach dużych budynków.
  • Folia wylewana – Czyli, jak sama nazwa wskazuje, folia charakteryzująca się zajęciem dużej przestrzeni. Folia wylewana bardzo często znajduje zastosowanie w ramach reklamy zewnętrznej na samochodach.
  • Baner – Grafika drukowana na specyficznym materiale, odpornym na niekorzystne warunki atmosferyczne.

Warto zaznaczyć, że wskazane powyżej narzędzia druku wielkoformatowego to zaledwie przykłady jego możliwości! Więcej informacji na jego temat znajdziesz na naszej stronie w zakładce Druk Wielkoformatowy.

Inne metody fizycznej reklamy – Standy POS

Wspomnieliśmy powyżej, że druk wielkoformatowy to przykład efektywnego nośnika informacji. Zaznaczyliśmy jednak, że inną, skuteczną metodą reklamy, mogą być także standy POS. W tym akapicie przedstawimy Ci wskazane przez nas zagadnienie i podpowiemy, jak najlepiej je wykorzystać. Otóż standy POS to kolejne narzędzia, z którymi spotykasz się na co dzień. Są to wszelkiego rodzaju meble kartonowe popularne w hipermarketach, displaye książkowe spotykane w księgarniach oraz postacie kartonowe cieszące się zainteresowaniem na wydarzeniach przeznaczonych dla dzieci. To rozwiązanie, które jest nie tylko wyjątkowo przyjemne dla oka, ale także stosunkowo tanie na tle innych tego typu narzędzi.

A co z balonami reklamowymi?

W tym miejscu nie sposób nie wspomnieć również o balonach reklamowych, które, podobnie jak standy POS, cieszą się coraz większą popularnością. I trudno się temu dziwić – te także charakteryzują się wyjątkowo korzystnym stosunkiem ceny do jakości i wzbudzają w odbiorcach wyłącznie pozytywne skojarzenia. Balony reklamowe są doskonałą propozycją na reklamę zewnętrzną na wszelkiego rodzaju imprezach plenerowych, takich jak koncerty, zloty, pikniki, zjazdy oraz wydarzenia sportowe.

Druk wielkoformatowy – Podsumowanie

Jak widzisz reklama zewnętrzna może być nie tylko świetną formą promocji, ale także doskonałym uzupełnieniem działań digitalowych. Jeśli zatem jesteś zainteresowany wskazanymi przez nas rozwiązaniami, koniecznie zapoznaj się ze szczegółową ofertą przedstawioną na naszej stronie internetowej. Możesz być pewien, że zespół specjalistów Grupy Luxpol doradzi Ci najlepsze rozwiązania dla Twojego przedsiębiorstwa i sprawi, że Twoja firma wyróżni się na tle konkurencji.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!