25 listopada, 2021

Stojaki reklamowe – na co zwrócić uwagę podczas zakupu?

Aktualnie, żeby wyróżnić się wśród konkurencji i zadbać tym samym o zwiększenie wyników sprzedażowych należy dokładnie zastanowić się, jakich użyć narzędzi promocyjnych. To istotny element każdej strategii marketingowej, jakiego nie należy pomijać. Coraz częściej przedsiębiorcy z wielu branż decydują się na użycie stojaków reklamowych. Są to elementy zauważalne i atrakcyjnie wykonane.

Czym są standy reklamowe i kiedy się sprawdzą?

Standy reklamowe to nośniki reklamy zewnętrznej, które nie mają odgórnie narzuconych wymiarów oraz nie jest też z góry ustalony ich design. Zaliczają się one do materiałów POS, a więc nośników stosowanych poza Internetem i innymi środkami masowego przekazu. Są one niezawodne we wspieraniu procesów sprzedażowych. Stojaki tego typu mogą eksponować nie tylko produkty danego producenta, ale też inne elementy, składające się na profil konkretnej firmy. Zwykle znajduje się na nich logo i przekazy skierowane wprost do odbiorców, czyli grupy docelowej, jaka mogłaby być nimi zainteresowana. Jeśli materiały POS tego typu będą umieszczone w widocznym miejscu, to na pewno będą dostrzeżone przez innych.

Zastosowanie stojaków reklamowych jest uniwersalne. Oznacza to, że można je wykorzystać zarówno w siedzibie firmy, jak i przed budynkiem. Idealnie sprawdzą się też na konferencjach i targach branżowych. Inne miejsca, w jakich zostaną zauważone przez potencjalnych klientów to: galerie handlowe, deptaki albo ulice. Ważne jest to, by były one kreatywnie wykonane i skupiały uwagę na dłużej.

Rodzaj stojaka reklamowego – ważny czynnik decydujący o wyborze

Wszystkie stojaki reklamowe spełniają taką samą rolę. O tym, jaki wybrać decyduje najczęściej rodzaj wydarzenia albo cele, jakie konkretnie chce się osiągnąć w określonej grupie docelowej. Mogą to być elementy składane albo już w formie trwałej. Nie bez znaczenia będzie też ich wyposażenie dodatkowe: haki, półki, czy dodatkowe ścianki na ulotki. Jeżeli przedsiębiorca faktycznie chce się wyróżnić, może zdecydować się na zaprojektowanie standu o niebanalnym kształcie, na przykład kojarzącego się z biblioteczką na książki albo z lodówką. W tym przypadku również wiele zależy od tego, w jakiej branży się prosperuje.

Kolejnym czynnikiem, jaki powinien być wzięty pod uwagę, jest materiał wykonania, z jakiego standy zostały zrobione. Warto zwracać uwagę na tworzywa sztuczne i papier wysokiej jakości. Kiedy zaś stojaki mają znajdować się na zewnątrz, materiał powinien być odporny na czynniki atmosferyczne. Niezależnie od tego, czy poszukuje się standów, jakie będą zastosowane w celach promocyjnych czy informacyjnych, takie kwestie mają znacznie.

Luxpol to producent materiałów POS, z jakiego ofertą można się zapoznać pod adresem https://grupaluxpol.pl/standy-reklamowe-pos/ i przekonać, że faktycznie ma się wiele do wyboru. Sprawdź całą ofertę stojaków reklamowych i dobierz odpowiedni rodzaj pod własne preferencje oraz dopasowany bezpośrednio do Twojej grupy docelowej. Znajdziesz nie tylko standy, ale też sporo praktycznych i designerskich akcesoriów dodatkowych.