Każda firma oferująca jakieś usługi czy produkty prędzej, czy później będzie brać udział w jakichś akcjach promocyjnych, czy targach branżowych. Warto maksymalnie wykorzystać potencjał reklamowy takich wydarzeń, stosując nasze systemy wystawiennicze najlepszej jakości.
Czym jest system wystawienniczy?
System wystawienniczy jest nośnikiem, którego celem jest efektowna prezentacja treści czy grafiki reklamowej. Celem stosowania tej formy nośnika jest przyciągnięcie wzroku odbiorcy i wzbudzenie jego zainteresowania. Mówiąc innymi słowami, system wystawienniczy jest elementem stoiska targowego. Występuje w różnych formach, a wybór segmentów jest zależny od efektu, jaki chcesz uzyskać.
Rodzaje systemów wystawienniczych
Systemy wystawiennicze występują w kilku formach. Jedną z nich jest roll up, czyli wolnostojący rozwijany pionowo baner, ustawiony na specjalnym stojaku. Na roll up’ie nadrukowane mogą być informacje dotyczące działalności firmy, jej prezentacja, a przede wszystkim dobrze widoczne logo. Innym rodzajem systemów wystawienniczych jest ścianka systemowa. Służy ona do odgrodzenia obszaru stoiska od innych stoisk. Może służyć także jako tło do zdjęć.
Popularnym elementem systemów wystawienniczych jest stojak na ulotki. Pozwala on na zachowanie porządku na ladzie i efektowne wyeksponowanie materiałów reklamowych. Standardowym elementem systemów wystawienniczych, bez którego nie sposób wyobrazić sobie dobrze zaopatrzonego stoiska jest lada wystawiennicza. Służy ona do prowadzenia rozmów z interesantami, wymiany kontaktów, ale ma zastosowanie także reklamowe, gdyż na ladzie nadrukowane są informacje dotyczące firmy oraz jej logo.
W naszej ofercie znajdziesz nowoczesne standy reklamowe, trybunki czy podświetlane kasetony. Każdy z tych rodzajów systemów wystawienniczych ma jeden cel – pomysłową prezentację danej firmy czy marki i wyróżnienie się spośród konkurencji.
Zastosowania systemów wystawienniczych
Systemy wystawiennicze mają bardzo szerokie zastosowania. Można wykorzystać je zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczenia. Mogą być używane jako element promocyjny z okazji targów czy jakichś innych wydarzeń firmowych, ale także mogą stanowić element stałego wystroju np. poczekalni u lekarza czy w recepcji hotelu. Ulotki rozdawane są przecież niemal wszędzie, stojak sprawdzi się więc doskonale, podobnie, jak stojący stand czy podświetlany kaseton, który będzie nie tylko reklamą, ale także efektowną dekoracją.
Jeżeli szukasz efektywnej formy reklamowej, która rzuca się w oczy, a jednocześnie jest nowoczesna i przyjazna w odbiorze, idealna do zastosowania podczas wydarzeń firmowych czy targów, systemy wystawiennicze sprawdzą się rewelacyjnie. Zapoznaj się z naszą szeroką ofertą!