28 kwietnia, 2021

Balony reklamowe – Design, skuteczność i… ekologia!

Choć wszelkie nośniki reklamy zewnętrznej powoli wracają do łask, balony reklamowe w dalszym ciągu nie są zbyt popularną formą przekazu marketingowego. Dlaczego? Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Wszak wskazane produkty posiadają mnóstwo zalet, których na próżno szukać gdzieś indziej! Jeśli zatem chcesz poznać sposób, który pomoże Ci wypromować Twoje przedsiębiorstwo i będzie wsparciem dla popularnej dziś reklamy digitalowej, trafiłeś w odpowiednie miejsce! W tym artykule przedstawimy Ci balony reklamowe i wskażemy, jakie pozytywy płyną z inwestycji w owe nośniki reklamy. Brzmi ciekawie? Też tak sądzimy! Serdecznie zapraszamy do lektury poniższego tekstu.

Balony reklamowe – Nowoczesne nośniki informacji

Aby jednak móc przedstawić zalety wskazanych produktów i zaprezentować je możliwie jak najlepiej, najsampierw musimy wyjaśnić, czym właściwie są balony reklamowe. To wyjątkowe i nowoczesne nośniki informacji, które, pomimo pełnienia funkcji reklamowych, wzbudzają w odbiorcach jedynie pozytywne skojarzenia. To bardzo ważne – wszak warto zaznaczyć, że dzisiejsze reklamy niemal zawsze kojarzą nam się negatywnie. Inwestując zatem w reklamę telewizyjną, radiową czy internetową musimy liczyć się z wysokim prawdopodobieństwem osiągnięcia efektu bumerangu, co nierzadko jest prawdziwą katastrofą. Czym jednak jest wskazany efekt bumerangu? Więcej informacji na ten temat znajdziesz w poniższej części artykułu.

Czym jest efekt bumerangu? – Balony reklamowe

Efekt bumerangu to nic innego, jak osiągnięcie efektu odwrotnego do zamierzonego. Co to jednak oznacza w praktyce? By przedstawić to pojęcie możliwie jak najbardziej przejrzyście, posłużymy się przykładem. Wyobraź sobie, że oglądasz swój ulubiony film w telewizji. Za moment ma rozpocząć się scena kulminacyjna, na którą czekałeś tak długo! Zanim jednak to nastąpi… Akcję przerywa reklama, która nie dość, że pojawiła się w najmniej odpowiednim momencie, dodatkowo jest przesadnie głośna i irytująca. Istnieje szansa, że przez taki obrót sprawy Twoje nastawienie do reklamowanego produktu stanie się negatywne. I to właśnie jest efekt bumerangu – reklama nie przyciąga potencjalnego klienta, a znacząco go oddala. Inwestując w balony reklamowe nie ryzykujesz utraty kontrahenta – wszak nie narzucasz mu swojego przekazu w sposób nachalny. Na zaletach omawianych produktów skupimy się jednak w kolejnym akapicie.

Zalety balonów reklamowych

Jak zostało wskazane powyżej, balony reklamowe charakteryzują się mnóstwem zalet, których na próżno szukać w innych produktach reklamowych. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy krótką listę pozytywów płynących z inwestycji w balony reklamowe:

  • Imponujący rozmiar – Balony reklamowe są produktami, obok których naprawdę trudno przejść obojętnie. Wszystko za sprawą ich wyjątkowego rozmiaru: wskazane produkty realizowane przez naszą drukarnię wielkoformatową nierzadko osiągają nawet 12 metrów wysokości!
  • Przystępna cena – Na tle innych nośników informacji, balony reklamowe charakteryzują się wyjątkowo korzystną ceną. Dodatkowo w tym miejscu warto zaznaczyć, że są to produkty charakteryzujące się imponującą żywotnością, a to oznacza, że inwestujesz w nie raz i… cieszysz się nimi przez naprawdę długi okres!
  • Dbałość o planetę – Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach ekologia jest niezwykle ważna. Inwestując w balony reklamowe zyskujesz produkty, które posłużą Ci przez naprawdę długi okres, dzięki czemu nie przyczyniasz się do niepotrzebnej produkcji odpadów.

Jak widzisz balony reklamowe charakteryzują się mnóstwem zalet, które dotyczą zarówno Twojego budżetu, jak i stanu naszej planety. Jeśli zatem zastanawiasz się czy istnieje jakiś haczyk i rozmyślasz, czy wskazane produkty mają realną szansę sprawdzić się w dobie reklam internetowych, koniecznie przejdź do dalszej części tekstu!

Balony reklamowe a sponsorowane treści digitalowe

W dzisiejszych czasach zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się na przeznaczanie dużej części swojego budżetu na sponsorowane treści digitalowe, czyli, po prostu, reklamy internetowe. Trudno się temu dziwić – wszak niemal wszyscy młodzi ludzie spędzają w sieci mnóstwo czasu. No właśnie… młodzi! Co jednak z osobami, które preferują inne rozrywki, a Internet jest dla nich jedynie dodatkiem? Lub z ludźmi, którzy zupełnie nie są zainteresowani siecią? Balony reklamowe dają Ci możliwość dotarcia do grup docelowych, dla których Internet nie stanowi ważnego elementu życia; dotyczy to szczególnie osób starszych i tych w średnim wieku. Jeśli zatem Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją lub sprzedażą produktów przeznaczonych dla seniorów, możesz być pewien, że balony reklamowe doskonale spełnią swoją funkcję. Wykorzystaj je podczas imprez i pikników rodzinnych i przykuwaj uwagę osób, które mogą być realnie zainteresowane Twoim produktem.

Warto jednak pamiętać, że nigdy nie musisz decydować się na jedno rozwiązanie! Sądzimy, że uzupełnienie reklamy internetowej poprzez, na przykład, balony reklamowe, może przynieść naprawdę doskonałe efekty.