15 marca, 2021

Druk wielkoformatowy – Billboardy w dobie Internetu

Na przestrzeni ostatnich lat przekazy reklamowe znacząco się zmieniały. Niegdyś treści promocyjne były dodawane do gazet w formie ogłoszeń. Kilka lat później sponsorowane komunikaty zaczęły przewijać się przez radio i telewizję, aż w końcu nadeszła prawdziwa rewolucja – Internet. I choć obecny świat niewątpliwie dąży do rozwoju technologicznego, warto się zastanowić, czy to aby na pewno dobrze? Przypomnij sobie ile razy w ciągu ostatniego miesiąca w nerwach usiłowałeś wyłączyć okna reklamowe, które zasłaniały Ci interesujący artykuł na stronie www. Pomyśl, ile razy musiałeś przyciszać telewizyjny komunikat reklamowy, który był dwa razy głośniejszy niż film. Czy zatem we współczesnym świecie istnieje reklama, która mogłaby kojarzyć się nam pozytywnie? Odpowiedzią na to pytanie jest druk wielkoformatowy, który, choć nieco zapomniany, w dalszym ciągu może pochwalić się szerokim gronem odbiorców.

Czym właściwie jest druk wielkoformatowy?

Aby móc skupić się na dokładnym omówieniu zagadnienia, najsampierw należy wyjaśnić, czym ono właściwie jest. Otóż druk wielkoformatowy to nic innego, jak reklama w rozmiarze XXL, spotykana najczęściej na dużych osiedlach i przy trasach szybkiego ruchu. Druk wielkoformatowy, jak sama nazwa wskazuje, charakteryzuje się wyjątkowo dużym rozmiarem, dzięki czemu jest doskonale widoczny. W praktyce oznacza to, że jako przedsiębiorca masz bardzo duże szanse na dotarcie do swojego potencjalnego klienta.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie w zakładce Druk wielkoformatowy. Zachęcamy do zapoznania się ze wskazanym zagadnieniem.

Rodzaje druku wielkoformatowego

Choć zagadnienie „druk wielkoformatowy” pierwotnie może wydawać się obce, prawda wygląda zupełnie inaczej. Okazuje się bowiem, że z omawianą przez nas metodą druku masz do czynienia na co dzień: podczas podróży do pracy, spaceru z psem, a nawet podczas wyjścia do sklepu spożywczego. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy krótką listę, która pomoże uzmysłowić Ci, czym jest druk wielkoformatowy w praktyce.

  • Billboardy – Czyli ekrany lub tablice reklamowe, które możemy spotkać, na przykład, na ścianach dużych budynków. Billboardy to niezwykle popularne rozwiązanie, które może okazać się znacznie lepsze, niż reklama digitalowa. Wszak umiejscowienie ekranu reklamującego serwis mechaniczny na trasie szybkiego ruchu niejednokrotnie może być strzałem w dziesiątkę, prawda?
  • Folia wylewana – Zapewne niejednokrotnie zdarzyło Ci się mijać na ulicy samochody, które były „żywymi” reklamami jakiegoś przedsiębiorstwa. Pojazdy te najpewniej zostały ozdobione folią wylewaną, która również jest niezwykle popularnym przykładem druku wielkoformatowego.
  • Folia OWV – Wiele firm (na przykład liczne biura rachunkowe) często decyduje się na umieszczenie swojego logo w oknie siedziby. Aby jednak obraz nie wpływał na widoczność, dobrze jest zainwestować w folię OWV, która także znajduje się w naszej ofercie druku wielkoformatowego.

Jak widzisz druk wielkoformatowy jest narzędziem marketingowym, które otacza nas dosłownie z każdej strony. Jeśli zatem jesteś przedsiębiorcą i zastanawiasz się, czy warto byłoby wzbogacić swoją kampanię wizerunkową o wskazane przez nas rozwiązanie, zachęcamy do przejścia do zakładki Kontakt i skonsultowania z nami swojego pomysłu.

Druk wielkoformatowy – Podstawowe zalety

Za jedną z głównych zalet druku wielkoformatowego uznaje się, oczywiście, doskonałą widoczność. Wszak trudno byłoby przejść obok billboardu i nie skupić się na prezentowanej na nim treści, czyż nie? Okazuje się jednak, że to nie jedyna zaleta wskazanego przez nas narzędzia! W tym miejscu warto wspomnieć także o tym, iż druk wielkoformatowy jest odporny na niekorzystne warunki atmosferyczne, takie jak deszcz, śnieg i mocne słońce. Ale… Co Ty na tym zyskujesz? Odpowiedź nasuwa się sama: inwestując we wskazane przez nas narzędzie marketingowe płacisz raz i możesz cieszyć się własnym billboardem przez naprawdę długie lata. Trudno nie zgodzić się także ze stwierdzeniem, że jest to rozwiązanie sprzyjające naszej planecie – wszak oczywistym jest, że lepiej zainwestować w jeden stały nośnik reklamowy, niż w liczne ulotki, które masowo lądują w koszach na śmieci.

Podsumowanie – Druk wielkoformatowy

W tym artykule wyjaśniliśmy Ci, czym jest druk wielkoformatowy, a także wskazaliśmy jego podstawowe zalety. Przedstawiliśmy również przykłady druku wielkoformatowego, które, z całą pewnością, wielokrotnie widywałeś na ulicach. Jeśli zatem po przeczytaniu tego artykułu doszedłeś do wniosku, że wskazane przez nas rozwiązanie może być dobrym uzupełnieniem kampanii wizerunkowej Twojej firmy, czym prędzej się z nami skontaktuj! Gwarantujemy, że nasz zespół specjalistów dołoży wszelkich starań, by jak najlepiej doradzić Ci na wszystkich etapach tworzenia oraz realizacji projektu.

Nie czekaj – zainwestuj w druk wielkoformatowy i ciesz się swoją własną reklamą w rozmiarze XXL! Postaw na rozwiązanie, obok którego trudno przejść obojętnie.