15 marca, 2021

Czy balon może być narzędziem marketingowym? – Balony reklamowe

Choć balony najczęściej kojarzą nam się z dzieciństwem i beztroską, okazuje się, że mogą one pełnić zupełnie inną funkcję. Balony reklamowe, bo o nich mowa, są doskonałym narzędziem marketingowym, które może uzupełnić kampanię wizerunkową Twojej firmy. Jeśli zatem jesteś przedsiębiorcą i rozglądasz się za skuteczną formą reklamy, trafiłeś w odpowiednie miejsce! W tym artykule szczegółowo przedstawimy Ci wskazane przez nas zagadnienie i podpowiemy, jakie są jego podstawowe zalety. Wyjaśnimy również, na co warto zwrócić uwagę jeszcze przed złożeniem zamówienia. Brzmi ciekawie? Też tak sądzimy! Serdecznie zapraszamy do lektury poniższego tekstu.

Balony reklamowe – Wprowadzenie do zagadnienia

Zacznijmy jednak od początku, a więc od wyjaśnienia, czym właściwie są balony reklamowe. To nic innego, jak specyficzne nośniki przekazu, które doskonale sprawdzą się podczas trwania wszelkich imprez plenerowych. Osiągają one nawet 12 metrów wysokości, dzięki czemu zyskujesz pewność, że Twoja reklama będzie widoczna i dotrze do każdego potencjalnego klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Balony reklamowe – zachęcamy do zapoznania się z tamtejszą treścią. Wszak może okazać się, że wskazane przez nas nośniki informacji doskonale uzupełnią Twoją kampanię wizerunkową!

Zalety balonów reklamowych

Jeśli jednak nie jesteś przekonany, czy balony reklamowe są odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie, koniecznie zapoznaj się z przygotowaną przez nas listą pozytywów.

  • Doskonała widoczność – Jak zostało wyżej wspomniane, balony reklamowe osiągają nawet 12 metrów wysokości. Tak duży rozmiar właściwie jest gwarancją, że każdy, kto może być zainteresowany reklamowanym przez Ciebie produktem, zapamięta logo Twojej firmy i z czasem stanie się Twoim klientem.
  • Wielorazowy użytek – Kupno balona reklamowego to jednorazowa inwestycja. Co mamy przez to na myśli? Oczywiście to, że płacisz za niego raz, a możesz wykorzystywać go podczas przeróżnych imprez! To właśnie dlatego tak ważne jest, by komunikat, jaki na nim zawrzesz, był możliwie jak najbardziej uniwersalny. Postaw na krótkie motto lub zdanie, które najlepiej opisuje Twoją działalność.
  • Ekologiczne podejście – Nie ulega wątpliwości, że nasza planeta tonie w odpadach. I cóż… Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że ulotki, wizytówki i inne jednorazowe nośniki przekazu tylko pogarszając sytuację. Balony reklamowe natomiast można w łatwy sposób złożyć po zakończeniu eventu i wykorzystać je w najbliższej przyszłości.

Warto zaznaczyć, że wskazane powyżej zalety to jedynie przykłady spośród wszystkich pozytywów, jakie niesie za sobą inwestycja w balony reklamowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, koniecznie odwiedź zakładkę Balony reklamowe na naszej stronie i zdobądź mnóstwo cennych informacji.

Balony reklamowe – Rodzaje

Jako wiodąca drukarnia wielkoformatowa posiadamy w swojej ofercie mnóstwo rodzajów balonów reklamowych, które doskonale sprawdzą się podczas promocji produktów i usług Twojej firmy w różnych sytuacjach. Wśród nich możemy wymienić na przykład:

  • Balony foliowe z nadrukiem – Czyli balony o różnych kształtach i kolorach, które świetnie sprawdzą się podczas promocji na koncertach, festynach i imprezach rodzinnych.
  • Balony lateksowe z nadrukiem – Wykonywane metodą sitodruku z możliwością wyboru aż ośmiu różnych kolorów.
  • Balony lateksowe z nadrukiem full colour CMYK
  • Balony z nadrukiem okolicznościowym – Produkowane z lateksu lub folii, dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej i w różnych kształtach

Balony reklamowe w dobie Internetu

Zapewne w tym miejscu zastanawiasz się, czy w dobie Internetu warto inwestować w reklamę zewnętrzną? Odpowiedź na to pytanie może być tylko jedna: tak! Warto pamiętać bowiem, że sponsorowane treści digitalowe znacząco ograniczają naszą grupę docelową. Reklama internetowa doskonale sprawdzi się podczas promocji produktów przeznaczonych dla młodych ludzi, ale… Co z resztą? Jeśli zatem Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą towarów, które mogą zainteresować osoby starsze lub ludzi w średnim wieku, gwarantujemy, że reklama zewnętrzna będzie strzałem w dziesiątkę.

Warto jednak zaznaczyć, że nie musisz wybierać pomiędzy reklamą digitalową i zewnętrzną. Wszak jedno może być doskonałym uzupełnieniem drugiego! Przeznacz część budżetu na kampanię internetową, a część – na nieco bardziej namacalne narzędzia. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu dotrzesz do wszystkich osób, które mogą być potencjalnie zainteresowani Twoim produktem.

Podsumowanie

Jak widzisz balony reklamowe to narzędzia, które mogą być doskonałym uzupełnieniem Twojej kampanii wizerunkowej. Z ich pomocą dotrzesz do grup osób, do których nie mógłbyś dotrzeć poprzez reklamę internetową. Jeśli zatem jesteś zainteresowany wskazanymi przez nas nośnikami przekazu, czym prędzej skontaktuj się z nami i przedstaw nam swój projekt! Jesteśmy przekonani, że wspólnymi siłami dokonamy realizacji nawet najbardziej skomplikowanych wizji.