23 sierpnia, 2021

Balony reklamowe – idealny gadżet na Twój event otwarcia

Event otwarcia to impreza, która – jak sama nazwa wskazuje – jest organizowana w związku z otwarciem jakiegoś miejsca. Najczęściej jest to nowa siedziba firmy, sklep, punkt handlowy czy partnerski, ewentualnie nowa linia technologiczna, zakład produkcyjny, magazyn etc. Organizując takie wydarzenie warto zadbać o to, aby zaproszone osoby wróciły z niego z jakimiś gadżetami, najlepiej nawiązującymi do promowanej marki biznesowej i pozytywnie się z nią kojarzącymi. Większość firm stawia tutaj na balony reklamowe, które pod kilkoma względami są idealnym wyborem właśnie na event otwarcia. Dlaczego? Kilka argumentów omawiamy w naszym poradniku.

Szybka produkcja

Zacznijmy od argumentu czysto praktycznego. Z doświadczenia wiemy, że wielu przedsiębiorców zabiera się za organizację eventu otwarcia nieco zbyt późno, przez co nie mogą zapewnić sobie i zaproszonym gościom dokładnie takiego wydarzenia, jakie pierwotnie planowali. Wynika to z braku czasu czy po prostu nieświadomości, jak sporym wyzwaniem logistycznym jest przygotowanie tego typu wydarzenia.

Jeśli sam znalazłeś się w takiej sytuacji i zabrałeś się za organizację eventu otwarcia „za pięć dwunasta”, to postaw na gadżety reklamowe, które są szybkie w produkcji. Do tej kategorii zaliczymy właśnie balony reklamowe. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, że dostarczymy Ci dużą partię balonów w krótkim czasie, oszczędzając Ci stresu przynajmniej w tym zakresie.

Niski koszt zakupu

Organizacja eventu otwarcia sama w sobie wiąże się ze sporymi kosztami. Bez względu na to, czy zapraszasz gości na prezentację nowego zakładu produkcyjnego, magazynu czy kolejnego sklepu Twojej sieci, musisz zadbać o atrakcyjność wydarzenia – a to oznacza konkretne wydatki. Przy ograniczonym budżecie warto stawiać na rozwiązania, które z jednej strony zrobią bardzo dobre wrażenie na uczestnikach imprezy, a z drugiej nie narażą Cię na przesadnie wysokie koszty.

Ten opis wręcz idealnie pasuje do balonów reklamowych, które należą do grupy najtańszych gadżetów. Nie ma tutaj znaczenia, czy zdecydujesz się na balony lateksowe czy foliowe – trudno będzie znaleźć drugi równie niedrogi, a przy tym atrakcyjny gadżet na event otwarcia.

Są uwielbiane przez dzieci

Jeśli na event otwarcia zapraszasz rodziny z dziećmi (np. masz sklep z asortymentem dziecięcym, park rozrywki etc.), to wybór balonów reklamowych wydaje się być wręcz oczywisty. Najmłodsi uwielbiają baloniki, które zawsze wywołują szerokie uśmiechy na ich buziach. To ważny efekt z punktu widzenia promocji marki i zdobywania sympatii oraz zaufania rodziców.

Możesz mieć pewność, że baloniki nie skończą szybko w śmietniku, tylko zostaną zabrane przez uczestników wydarzenia do ich domów. Tym samym kontakt z marką zostanie w naturalny sposób przedłużony, co powinno przełożyć się na wzrost świadomości jej istnienia w grupie docelowej.

Wywołują pozytywne skojarzenia

Balony reklamowe rzeczywiście mają w sobie coś takiego, że po prostu je lubimy. W odróżnieniu od wielu innych gadżetów z podobnej półki cenowej zawsze chętnie je przyjmujemy i zabieramy do domu, chociażby po to, aby mogły się nimi pobawić dzieci. Balony budzą powszechną sympatię, a to wpływa również na postrzeganie marki biznesowej, jako atrakcyjnej, otwartej, dbającej o dobre relacje z klientami.

Mogą pośrednio promować markę przedsiębiorstwa

Mamy na myśli sytuację, w której osoby obdarowane balonami reklamowymi podczas eventu otwarcia spacerują z nimi ulicami miasta i w ten sposób niejako stają się ambasadorami marki przedsiębiorstwa. Wielką zaletą balonów reklamowych jest to, że umieszczona na nich grafika jest doskonale widoczna, czytelna, dzięki czemu mogą się z nią zapoznać także osoby postronne, niebiorące udziału w evencie. Zawsze istnieje szansa, że treść umieszczona na balonikach dotrze do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą firmy, a nawet znajdujących się w jej konsumenckiej grupie docelowej.

Nadają się i do rozdawania, i do zdobienia

Nie zapominajmy również o uniwersalności balonów reklamowych. Niewiele jest gadżetów, które mogą pełnić dwojaką funkcję: ozdobną i typowo promocyjną. Planując event otwarcia warto zadbać o to, aby balony stały się elementem dekoracji, np. wejścia do nowego sklepu czy siedziby firmy. Dzięki temu zaproszeni goście (oraz osoby postronne) bez problemu odnajdą docelowe miejsce, natomiast sama dekoracja zrobi na nich bardzo dobre wrażenie, jednoznacznie świadcząc o tym, że marka dba o profesjonalizację swojego wizerunku.

Jak widzisz balony reklamowe znajdują bardzo szerokie zastosowanie w kontekście organizacji eventu otwarcia. Jeśli więc planujesz takie wydarzenie w najbliższym czasie, to już teraz zadbaj o przygotowanie odpowiednio dużej partii baloników dla zaproszonych gości. Zleć ich produkcję Grupie Luxpol – gwarantujemy bardzo wysoką jakość samych balonów reklamowych, jak i wykonanego na nich nadruku, zgodnie z dostarczonym projektem. Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszej atrakcyjnej oferty.