15 grudnia, 2020

Reklama zewnętrzna – Produkty wspierające przekaz offline

Na przestrzeni lat dostęp do reklamy stał się właściwie nieograniczony. Każde, nawet najmniejsze przedsiębiorstwo, może dziś promować swoje produkty zarówno poprzez działania digitalowe, jak i skupiając się na reklamie offline. Wszystko to możliwe jest dzięki szeregowi narzędzi marketingowych, które dają firmom przestrzeń do realizowania nawet najbardziej zaawansowanych wizji. Czy jednak w dobie Internetu warto skupiać się na reklamie zewnętrznej? Oczywiście, że tak! W tym artykule przedstawimy Ci kilka produktów, które mogą być zarówno świetnym wsparciem promocyjnym dla przekazu marketingowego w sieci, jak i niezależną formą reklamy. Zainteresowany? W takim razie serdecznie zapraszamy do lektury!

Chwieje reklamowe – Narzędzia do wzbudzania pozytywnych emocji

Wspomniany wyżej nieograniczony dostęp do reklamy częściowo spowodował skutek odwrotny do zamierzonego; reklamy nie przyciągają już ogromnej liczby klientów, za to wzbudzają w odbiorcach wyjątkowo negatywne emocje. I trudno się temu dziwić – któż z nas lubi, gdy przesadnie głośny przekaz promocyjny przerywa nam film w kulminacyjnym momencie? To właśnie dlatego warto postawić na reklamę, która cechuje się wyłącznie pozytywnymi skojarzeniami. Jednak czy taka istnieje? Okazuje się, że tak! Świetnym przykładem takiego narzędzia są chwieje reklamowe, w których trudno znaleźć jakąkolwiek wadę. Są to bowiem produkty, które nie tylko nie narzucają odbiorcom przekazu, ale także charakteryzują się wyjątkowo przyjaznym wyglądem. Chwieje reklamowe, nazywane także tancerzami reklamowymi, doskonale sprawdzą się podczas wszelkiego rodzaju imprez plenerowych i eventów promocyjnych.

Balony reklamowe – Produkty, które wyróżnią Cię z tłumu

Kolejnym przykładem nośników reklamy, które nie budzą negatywnych skojarzeń, są balony reklamowe. Sam powiedz – czy znasz kogoś, kto bez nutki ironii mógłby powiedzieć, że balony są nacechowane pejoratywnie? My też nie! Narzędzie to wyróżnia się nie tylko ponadprzeciętnym rozmiarem (balony reklamowane produkowane przez naszą drukarnię sięgają nawet dwunastu metrów wysokości!), ale także stosunkowo niską ceną i pozytywnym wpływem na środowisko. Oczywistym jest bowiem, że narzędzie tego typu może być wykorzystywane wielorazowo przy okazji różnych imprez. Właśnie dlatego zwykło się mówić, że balony reklamowe są świetną alternatywą dla ulotek i wyrobów papierowych, które w ekspresowym tempie lądują w koszu, zanim przekaz w ogóle zdąży dotrzeć do odbiorcy. Balony reklamowe są doskonałym przykładem na to, że reklama nie musi być nachalna, by była odpowiednio widoczna.

Balony lateksowe – Niezbędne elementy każdego wydarzenia

A jeśli już o balonach mowa, warto zwrócić także uwagę na balony lateksowe, do których również można przypisać wyjątkowo dużo zalet. Pierwszą z nich jest oczywiście niestandardowy sposób przekazywania informacji. Oczywistym jest, że balon w żaden sposób nie kojarzy nam się z reklamą, która przez wiele osób odbierana jest jako zjawisko negatywne. Balony lateksowe znajdują zastosowanie przede wszystkim na imprezach plenerowych, takich jak na przykład: wydarzenia sportowe, targi branżowe, konferencje, koncerty, zjazdy oraz festyny. Podstawową zaletą omawianych przez nas produktów jest możliwość dostosowania ich do swoich potrzeb; Grupa Luxpol oferuje bowiem balony lateksowe w pięciu różnych rozmiarach (największy to 90 centymetrów), a także w sześćdziesięciu odcieniach kolorystycznych!

Produkty flagowe – Nośniki budujące prestiżowy wizerunek

Kolejnymi nośnikami reklamy, na które warto zwrócić szczególną uwagę, są produkty flagowe. To właśnie one wskazują bowiem na rangę przedsiębiorstwa oraz kreują prestiżowy wizerunek firmy. W naszej ofercie posiadamy aż trzy kategorie produktów flagowych:

  • Flaga reklamowa – wykonana z wysokiej jakości tkaniny poliestrowej, odporna na wszelkie nieprzychylne warunki atmosferyczne. Świetnie sprawdzi się podczas imprez i eventów plenerowych – niewątpliwie zwróci ona uwagę wszystkich osób, które potencjalnie mogą być zainteresowane oferowanym produktem.
  • Maszt flagowy – wykonany z włókna szklanego lub aluminium, charakteryzujący się wyjątkową trwałością. Dedykowany głównie dla urzędów, salonów samochodowych i motoryzacyjnych oraz biur deweloperskich.
  • Winder VENTO – produkowany metodą druku sublimacyjnego, odporny na deszcz, śnieg i upał. Znajdzie zastosowanie, na przykład, podczas trwania różnego rodzaju wydarzeń sportowych. Cechuje się stuprocentową mobilnością i łatwym transportem.

Reklama zewnętrzna – Tak czy nie?

Jak widzisz reklama offline charakteryzuje się szeregiem zalet, których na próżno szukać w innych narzędziach marketingowych. Warto jednak wspomnieć, że żadne przedsiębiorstwo nie musi dokonywać wyboru, w jaki sposób chce promować swoje usługi. Okazuje się bowiem, że połączenie reklamy internetowej z przekazem offline może przynieść naprawdę niesamowite efekty! Dzięki zastosowaniu obu metod mamy bowiem pewność, że nasz przekaz trafi do różnych grup docelowych – wszak oczywistym jest, że osoba starsza prędzej zobaczy flagę reklamową, niż reklamę w wyszukiwarce, prawda?